Ahad, 21 Februari 2010

..:: Dahulu dan Sekarang ::..(Pengalaman Diri Sendiri)

DAHULU....135KG


SEKARANG....94KG!!!!



Nak tau Rahsia??? JUS MATE5 penyelesainya...

Pengalaman sebenar..

JITRA, 25 Mac (HPM) – Mempunyai masalah obesiti sejak dari bangku sekolah lagi menyukarkan Mohd Faizal Mahmod, 25, untuk mencari saiz pakaian yang sesuai.
Keadaan semakin teruk apabila berat badannya mencecah 140 kilogram (kg) pada awal tahun lalu dan membuatkan beliau semakin bimbang dan rasa rendah diri.
“Saya mula merasakan perubahan yang ketara pada berat badan yang semakin bertambah apabila saya terpaksa mencari saiz baju yang lebih besar daripada saiz yang saya pakai pada ketika itu.
“Cuba bayangkan saya bertukar saiz baju dari XXL ke XXXL dan tambah menyedihkan harga sehelai baju untuk saiz itu mencecah ratusan ringgit,” katanya.
Sejak daripada itu, beliau bertekad untuk berubah dan berazam untuk menguruskan berat badan sehinggalah beliau terbaca artikel mengenai keajaiban produk keluaran Herba Prima Marketing (HPM), Jus Mate 5 (JM5) di Harian Metro.
Menurut Mohd Faizal, beliau mula mengambil JM5 awal Oktober lalu dan kesannya menakjubkan kerana beliau berjaya mengurangkan beratnya sebanyak 35 kg dalam tempoh 2bulan tiga minggu sahaja.
“Sebelum mengamalkan JM5, saya pernah berhabis beratus ringgit membeli produk untuk pelangsingan badan lain seperti pil kurus, jamu, ubat sapu dan sebagainya.
“Malangnya ubat berkenaan langsung tidak memberi kesan kepada perubahan bentuk badan sehinggalah saya bertekad untuk mencuba JM5,” katanya yang baru saja mendirikan rumah tangga Disember lalu.
Kehidupan beliau mulai berubah kerana tidak lagi dipandang rendah disebabkan kegemukan dan saiz baju yang dipakai juga berubah ke XL serta saiz ukuran pinggang berkurangan daripada 42 inci ke 39 inci.
Akhirnya, beliau berjaya menjumpai produk yang berkesan untuk mengurangkan berat badan, JM5 dan berterima kasih kepada Ketua Pegawai Eksekutif HPM, Datuk Dr Che Rozmey Che Din.
Untuk berkongsi pengalaman, Mohd Faizal boleh dihubungi di talian 012-9705020


PRODUK-PRODUK LAIN

.:: JUSMATE5 ::.

.:: JUS DR-II::.

.:: GAIN 5 ::.

.:: DR-BETES ::.

.:: DR Q10 ::.

.:: DOC-K ::.

.:: EXPRESSO XY ::.


Testimoni

Pelan Pemasaran

Pertanyaan & Jawapan

Kira Kalori Harian

Pembelian


6 ulasan:

  1. ada apa2 pantang larang x makan jusmate5 ni?

    BalasPadam
  2. pantang larang 2 xde sangat..tapi kurangkan makan berminyak n berlemak..bukan nasi xboleh makan boleh tapi makan ikut kalori..kalo lebih kalori g buat exercise jogging ke untuk buang lebihan kalori 2.

    BalasPadam
  3. faizal...betul ke berkesan???takutla nak mencube walaupun teringin...sakit hati org duk mengutuk jer keadaanku...huhu...

    BalasPadam
  4. mestilah berkesan..semua org dah berjaya turunkan berat badan..u must try it..nak tahu lebih lanjut bagaimana caranya leh contact saya 0129705020.

    BalasPadam
  5. pergh sket...hebat lah..congratz sbb ko dah reduce yr weight!! aku terkezut bila tgk ko nye fb...gilas...anyway, happy for you :)

    BalasPadam
  6. thanks nurul..misi nak kuruskan lagi sehingga jadi model..hehe

    BalasPadam

terima kasih di atas komen anda yang membina..